influencer

Sportowi Influencerzy

Sportowiec w social media

Sport idący w parze z social mediami i promocją? W obecnych czasach to możliwe, a łączenie dwóch dziedzin, które na pierwszy rzut oka mają mało wspólnego, jest bardzo popularne. Influencerzy od kilku lat tworzą jedną z najistotniejszych rozwijających się gałęzi marketingu.

Siła influencera

Influencerzy skutecznie wpływają na powstające opinie oraz trendy. Ich wartość tkwi we wiarygodności, autentyczności oraz zaangażowaniu w wykonywaną pracę. Influencer marketing rozprzestrzenia się w świecie online w zawrotnym tempie. Ze względu na łatwość uruchamiania kampanii i otrzymywanie z nich ogromnych zysków, wielu marketerów na całym świecie zaczęło korzystać z tej potężnej strategii marketingowej.

Oni korzystają z influencer marketingu

Branża sportowa, podobnie jak większość innych korzysta z influencer marketingu. Marki sportowe na całym świecie rozpoczynają współpracę z influencerami sportowymi, aby promować swoją markę w bardziej wiarygodny sposób.

Dlaczego wybrać współpracę z influencerami w sporcie?

Obecnie sportowcy są cenni jako influencerzy. Ludzie podziwiają ich, szanują, chcą wyznawać wartości, takie jak oni. Te aspekty wystarczą, aby stworzyć potężnego influencera. Profesjonalni sportowcy, emerytowani sportowcy i influencerzy fitness mogą być doskonałym sposobem dla marek, aby dostać się przed właściwą publiczność, bez względu na branżę. Powód? Sportowcy mają szerokie zasięgi i mogą wywierać wpływ na różne grupy docelowe. Sportowiec pomaga zwiększyć zaangażowanie konsumentów, buduje wokół siebie grupę lojalnych odbiorców, z którym łączą go relacje i tożsame zainteresowania.

Jak działa sportowy influencer

Codziennie przygotowują oni ćwiczenia, dzielą się z nami swoimi pasjami, a także oferują bezcenne porady, którymi dzielą się na swoich blogach, kanałach YouTube i kontach na Instagramie. Wiele marek sportowych szybko wykorzystało ten fakt, urozmaicając swoją ofertę produktów, aby podchwycić panujący trend. Ponieważ branża sportowa wciąż się rozwija, przyglądamy się czynnikom stojącym za decyzjami zakupowymi oraz temu, w jaki sposób marki sportowe mogą wykorzystać influencer marketing do zwiększenia sprzedaży.

Kim są influencerzy w branży sportowej?

Konsumenci oczekują treści pochodzących z wiarygodnych źródeł – czasami jest to sportowiec, ale może to być również „fitfluencer”: gwiazda mediów społecznościowych, która zbudowała społeczność wokół swojego zdrowego stylu życia. O tym komu w większym stopniu ufać i kogo obserwować na rynku medialnym decydują sami konsumenci. 

  • Tworzone przez naszą agencję kampanie z influencerami są wyjątkowe oraz dopasowane w indywidualny sposób.
  • Naszym celem jest dążenie do budowania silnych i prężnych relacji partnerskich między markami oraz sportowymi influencerami.
  • Skupiamy się na nawiązywaniu długoterminowych, korzystnych dla obu stron relacji
  • Pomagamy markom na każdym etapie procesu influencer marketingu.

Jeżeli chcesz zapoznać się z naszą ofertą, a także poznać wyjątkowe osoby, z którymi współpracujemy, skontaktuj się z nami!